Din mintea mea creaţă

Dubla sportivului

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 21, 2010

Aseara in club am agatat o femeie mai in varsta. Arata foarte bine pt cei 60 de ani ai sai si m-am trezit gandandu-ma ca probabil fiica ei arata si mai sexy. Am baut putin(ei bine, putin mai mult),ne-am giugiulit putin si apoi ea m-a intrebat daca am practicat vreodata „dubla sportivului”.

Ce-i asta?,am intrebat.”Pai, faci dragoste si cu mama si cu fiica in acelasi timp”…Nu, n-am avut parte de asa ceva”, i-am raspuns si am inceput sa ma intreb cum arata fiica.

Am baut putin mai mult, mi-a facut din ochi si mi-a zis ca asta-i noaptea mea norocoasa.Ne-am dus apoi la ea acasa..Am intrat, ea a aprins lumina in hol si a strigat:

Mama, esti inca treaza?”

Un răspuns to “Dubla sportivului”

  1. laiurita said

    A fost şi mai amuzant când l-am auzit live pentru prima oară… deşi era oarecum previzibil… pentru minţile uşor bolnave ;))

Lasă un răspuns

 
