Din mintea mea creaţă

Parcari cu plata

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 22, 2010

Mereu am fost revoltata pe copiii strazii cand pun stapanire in mod abuziv pe o parcare si incep sa ii „ajute” pe soferi sa parcheze, adica sa se posteze acolo ca niste idioti dand indicatii care nu sunt necesare si nici urmarite si apoi sa solicite bani. Prin contrast, angajatii parcarilor sunt in general foarte amabili, isi fac treaba, ajuta intr-adevar la parcare cu indicatii pretioase in cazul in care sunt necesare si iti tin gura daca n-ai nevoie de ajutor. In plus iti iau niste bani indreptatiti.

Ieri insa am avut parte de o exceptie. In spatele tribunalului de pe Bd Unirii exista o astfel de parcare cu plata, unde am lasat ieri bestia vreme de o ora, o ora si ceva. Dat fiind faptul ca nu era niciun angajat prin preajma, si ne grabeam, am lasat masina acolo si am plecat. La intoarcere, surprize surprize varianta neplacuta: biletel in geam cu o ora la care se presupune ca am fi lasat masina acolo, ora la care insa eu inca mai dormeam linistita in culcusul meu de-acasa. Tanti (ca nu prea i-as spune „doamna”) pusese o ora jumate in plus pe bilet, asa, din burta. Ora jumate in plus pe care n-am platit-o, fireste, in schimb n-am putut pleca pana ce n-am auzit cateva urari de bine, intre care as mentiona „vezi poate o sa ai vreun accident d’ala”.

Sper ca exceptia de azi sa fie o simpla exceptie intr-adevar. Just in case, ma gandeam sa ma interesez daca se pot depune reclamatii undeva, si daca da unde…

4 răspunsuri to “Parcari cu plata”

  1. […] Parcari cu plata Fri Oct 22, 2010 10:24 am Mereu am fost revoltata pe copiii strazii cand pun stapanire in mod abuziv pe o parcare si incep sa ii “ajute” pe soferi sa parcheze, adica sa se posteze acolo ca niste idioti dand indicatii care nu sunt necesare si nici urmarite si apoi sa solicite bani. Prin contrast, angajatii parcarilor sunt in general foarte […] […]

  2. La Protectia Consumatorului, nu stiu daca sunt competenti, dar ar putea deveni daca nu sunt, pentru ca in fond este vorba de servicii prestate, ma refer la Serviciul acesta oferit contra cost de cei de la Parcare

  3. La nevoie, poate chiar la Primaria, nu se ocupa Primaria de parcari ? sau si colo, si colo.
    Cauta pe net la Oficiul pentru protectia consumatorului pentru a vedea sfera lor de competenta, dar si la Primaria Capitalei, undeva tot trebuie sa scrie.

Lasă un răspuns

 
