Din mintea mea creaţă

Cand stii ca ai facut blatul prea mult pe ratb?

Posted by Alexandra Ene pe Februarie 1, 2011

Cand te afli in microbuzul firmei si vezi un individ in geaca neagra, si-i spui colegei de langa tine: la naiba, ala pare a fi controlor!

7 răspunsuri to “Cand stii ca ai facut blatul prea mult pe ratb?”

  1. […] Cand stii ca ai facut blatul prea mult pe ratb? Tue Feb 01, 2011 20:42 pm Cand te afli in microbuzul firmei si vezi un individ in geaca neagra, si-i spui colegei de langa tine: la naiba, ala pare a fi controlor! […]

  2. Victor B said

    Ahaaaaaa, deci ai pacalit primaria Bucuresti?
    Bun, bun. :))))

  3. Laura said

    Sau… atunci când se oferă şeful să-ţi facă el abonament să nu-l mai suni de ţ ori pe lună şi să anunţi că întârzii IAR pentru că te-au prins controlorii.
    N-am păţit-o eu, dar am un coleg cunoscut pentru notorietatea printre controlorii RATB. 🙂

  4. DianaEmma said

    Din experiența mea controlorii sunt cele mai random femei posibile. 😆

Lasă un răspuns

 
