Din mintea mea creaţă

In care univers paralel…..

Posted by Alexandra Ene pe Martie 3, 2011

… a face contract de munca se incadreaza la „beneficii”intr-o oferta de job? Adica, m-am prins si eu ca nu toata lumea face contract, chiar daca e obligatoriu, dar a trece contractul ca „beneficiu” alaturi de bonurile de masa, primele de sarbatori si cadourile de Craciun, este ca si cum ai spune ca iti fac un favor ca iti returnez banii pe care i-am imprumutat de la tine.

Si daca tot sunt la subiectul asta, as vrea sa imi exprim nemultumirea referitoare la o persoana care m-a chemat la un interviu, si la ora programata nu se afla la birou – cand am ajuns la interviu si am sunat-o, mi-a spus sa fiu acolo peste o ora jumate, ca vine si ea. Nu o sa spun numele firmei si al persoanei, cum am fost initial tentata, dar va spun in schimb ca se ocupa cu mobilier, si au sediul la Unirii pe langa Institutul Bancar. Si cheama cate 50 persoane la interviu la aceeasi ora.

Lasă un răspuns

 
