Din mintea mea creaţă

Cine are prioritate?

Posted by Alexandra Ene pe Martie 17, 2011

Bulevard cu 3 benzi pe sens. Pe banda 1 o masina, pe banda 3 o masina, banda din mijloc libera. Masina de pe banda 1 semnalizeaza pentru a intra pe banda 2, in timp ce masina de pe banda 3 de asemenea semnalizeaza pentru a intra pe banda 2. Cine are prioritate? Sa presupunem ce-i mai rau, soferii celor doua masini nu realizeaza situatia, si se ating in momentul in care amandoi intra pe banda din mijloc simultan. Cine-i vinovat, dupa codul rutier?

Am intrebat pana acum 4 taximetristi, plus alte persoane despre care am considerat ca stiu ceva mai bine decat mine cum e cu sofatul. Toti au ridicat din umeri. Stie cineva sa imi raspunda?

12 răspunsuri to “Cine are prioritate?”

  1. Victor B said

    Are prioritate cel ce vine din stanga, adica de pe banda a 3-a:
    http://www.incepator.ro/forum/forum_posts.asp?TID=1066

  2. Alexandra, tu doresti sa spui ca nimeni din cei care conduc o masina, nu citeste codul rutier ? In principiu, stiam ca cei din exterior, – in cazul expus de tine de pe banda a 3-a – trebuie sa se retranseze in interior cat mai rapid, adica pe banda intai/a. Asa este ?

  3. Toate probleme sunt sau devin fundamentale, mai ales cand sunt necunoscute…

  4. Dupa cum am avut ocazia sa iti spun recent, imi place foarte mult blogul tau si simtul tau de obserrvatie si remarcile facutate de tine imi plac si umorul cu care expui o situatie… Astept sa te citesc in fiecare zi !

  5. claudiu said

    vinovat e drumul. de ce 3 benzi si nu 2?:))

  6. intrebare fundamentala: avem noi in romania sosea cu 3 benzi? :)) wow! si eu care credeam ca avem doar drumuri forestiere 🙂 oricum, buna intrebarea!

  7. Gabriela said

    Dece nu mai postezi? Ti-ai pierdut inspiratia?

Lasă un răspuns

 
