Din mintea mea creaţă

Stiri.

Posted by Alexandra Ene pe Mai 3, 2011

Nu sunt un fan al stirilor, insa cu atat de mult timp liber si nicio carte interesanta de citit am inceput sa rasfoiesc ziarele online – mai ales ca primesc zilnic newslettere de la mai multe ziare. Intre altele am ajuns la concluzia ca oamenii astia sunt experti la ceva, si anume la a pune titluri. M-am pomenit de multe ori in ultima perioada citind lucruri care nu ma interesau deloc, de exemplu despre divortul columbenilor, datorita unui titlu bine ales si care mi-a starnit curiozitatea.

Pe de alta parte, de multe ori cunostintele de gramatica ale jurnalistilor cam lasa de dorit, si din cand in cand mai gasim cate o fraza alcatuita pur si simplu haios.

 « Guvernul nipon a anuntat miercuri, pe de alta parte, ca radioactivitatea care exista in apa de la robinete o face improprie pentru consumul bebelusilor » – asadar nu consumati bebelusi, ca apa este radioactiva.

3 răspunsuri to “Stiri.”

  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  2. Gabriela said

    Ce te miri, asta e nimica toata fata de „agramaticalitatile” in direct la televiziuni.Sunt dezacorduri, folosirea pluralului la numerale (douasprezece in loc de doisprezece )si multe altele. Ma ingrozesc ce va urma peste 20 ani.

  3. Gabriela said

    Adaug ce mi-am amintit : pe TVR Cultural s-a spus : „stateau doisprezece si paisprezece ore zilnic” Asta pe o televiziune culturala si mai ales, platita obligatoriu din bani publici pe care ii platim chiar daca nu urmarim programele televiziunii public.
    Este bine daca am analiza mai atent si am sanctiona astfel de aberatii, chiar si la CNA.

Lasă un răspuns

 
