Din mintea mea creaţă

ENErveL

Posted by Alexandra Ene pe August 2, 2011

M-am asezat la coada, sa achit factura la Enel.

– Dumneavoastra ce doriti ?

– Sa achit o factura de lumina.

– Pai nu la noi, ci la Enel, doua blocuri mai incolo

Nu, nu eram la Enel, intrucat acolo coada era imensa iar pauza mea de masa este limitata. Dealtfel cine se gandea ca fix in miezul zilei cand cetateanul de rand e la serviciu, o sa iasa tot poporul sa-si achite facturile sau sa se certe la adapostul aerului conditionat.

Asadar ma apucase groaza la gandul ca va trebui sa ma intorc acolo unde nu vrusesem initial sa stau.

– Dar la dumneavoastra nu se pot achita facturi de la Enel ? o intreb plina de speranta pe doamna de la posta.

– Nu.

– Pai cum, ca am mai achitat aici.

– Sa nu fie restanta.

Bine ca am insistat, ca m-ar fi lasat sa plec fara sa imi spuna ca da, factura mea putea fi platita acolo.

– Nu este restanta. Uitati factura.

– Ok, reveniti in 10 minute ca acum e schimbul de tura.

Am ramas acolo batand darabana nervoasa, nu pentru ca era schimbul de tura si trebuia sa astept, ci pentru ca alte dati cand nu am insistat, astfel de functionare m-au trimis aiurea pe coclauri.

 

 

2 răspunsuri to “ENErveL”

  1. DianaEmma said

    De ce nu încerci plata online? Scapi de cozi…

  2. laiurita said

    De acord cu DianaEmma. 😉
    Iar schimbul de tură – mai ales la Poșta Română – este cel mai înfiorător moment al zilei pentru a încerca să rezolvi orice. 😐

Lasă un răspuns

 
